سوالات متداول

سامانه آنلاین آموزش از راه دور سیب :

-سامانه شما برای چه افرادی و موقعیت هایی مناسب است ؟ 

پاسخ : این سامانه برای مدارس آنلاین، آموزشگاه های آنلاین و کلیه مدرسینی  که بصورت آنلاین تدریس می کنند مناسب می باشد.

-سامانه شما چه امکاناتی دارد ؟

پاسخ :  برگزاری کلاس های آنلاین با امکانات ویژه (کنفرانس در هنگام تدریس، امکان طرح سوال از طرف دانش آموزان و امکان ارائه پاسخ توسط معلم، اشتراک و استفاده همزمان دانش آموزان و معلم از تخته کلاس برای حل تمرین و همچنین اشتراک صدا و تصویر بین تمام مشترکین کلاس ) ، امکان حضور و غیاب دانش آموزان ، قرار دادن ویدئو و محتوای آموزشی جهت دانلود توسط دانش آموزان ، برگزاری امتحان آنلاین بصورت تستی و تشریحی ، تقویم آموزشی جلسات آنلاین و …

-با خرید سامانه چه پکیجی ارائه خواهد شد ؟

پاسخ : با خرید سامانه ، پکیجی شامل وب سایت مربوط به سامانه آنلاین، در صورت نیاز اپلیکیشن تلفن همراه، درگاه بانکی و پنل پیامکی ارائه خواهد شد. 

-آیا امکان راهنمایی و مشاوره جهت کار با سامانه توسط تیم پشتیبانی وجود دارد؟ 

پاسخ : بله، چنانچه جهت کار با سامانه و تولید محتوا نیاز به آموزش باشد ، تیم پشتیبانی پیگیری لازم را بصورت 24 ساعته انجام خواهد داد. 

-چطور می توان این سامانه را تهیه کرد؟

پاسخ : از طریق سایت siblms.ir بصورت آنلاین و تماس تلفنی با شماره های اعلام شده در سایت امکان تهیه سامانه وجود دارد. 

 

 

حساب کاربری :

-آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ : بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و اطلاعات خود را ویرایش نمائید. 

-رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

پاسخ : زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

-چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ : لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

-آیا برای خرید از سایت ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ : در صورتی که کاربر اقدام به ثبت نام در سایت کرده باشد برای خریدهای آتی دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد نمی باشد در غیر این صورت و در شرایطی که کاربر بدون ثبت نام اقدام به خرید نماید موظف به وارد نمودن تمامی مشخصات لازم در هر بار خرید از سایت می باشد . لازم بذکر است ثبت نام علاوه بر تسهیل در عملیات ثبت سفارش مزایای دیگری مانند اطلاع از تخفیفات و فروش های ویژه و برقرای ارتباط با فروشگاه به منظور خبر رسانی در سایر موارد را دارا می باشد ، همچنین تیم پشتیبانی به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل کالا به مشتری نظارت می‌کند. ثبت‌نام در سایت باعث تسهیل در پیگیری سفارشات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

-آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “پیگیری سفارشات ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

 

ثبت سفارش :

-آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ : بله ، پروسه سفارش و خرید کالا از طریق تماس تلفنی مقدور می باشد.

– آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ :  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

– می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ :  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

 

 

پرداخت :

-مبلغ سفارشم را چطور می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ : پرداخت مبلغ خرید در سایت به سه صورت آنلاین ،انتقال مستقیم بانکی (واریز به حساب یا کارت به کارت ) و پرداخت در محل است. داشتن کارت اعتباری عضو شبکه‌ی شتاب برای پرداخت در محل تحویل کالا لازم است.

– با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ :  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

– ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ :  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

 

فروشگاهی اینترنتی siblms

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!